24 Ağustos 2011 Çarşamba

PES 2012 DEMO inceleme ...

    Sonunda Pes 2012 demosuna kavuştum.Heyecandan mı artık yükledikten sonra oyunu açtım tuş ayarlarını ayarlamayı unuttuğumu fark ettim geri çıktım.Sonra tekrar girdim bir ayarı unuttuğumu fark ettim geri çıktım.Tam 15-20 dakika bunun mücadelesini verdikten sonra oyunu geçtim:)İlk olarak oyunun video su ve bazı reklamlar karşılıyor.Konami yazısı yanında iki farklı şey daha var.Menüsü 2011 şeklinde ama biraz daha göze hoş gelen bir menü var.Görsellik bakımından çok canlı renklere sahip.İlk olarak şunu söyleyeyim oyunda ki iyileştirmeler daha maça başlamadan fark ediliyor :).
    Maç a başladığımda ilk fark ettiğim şey oyuna 2011 deki oyun başlatmıyor.Siz pas tuşuna basınca santra yapılıyor.Oyuncuları kontrol etmek daha çok kolaylaştırılmış.Pas sistemi eskisi gibi değil artık.Daha az saçma paslar veriyosunuz.Oyun paslarınızı eğer doğru kişiye yönelmişseniz kendisi yönlendiriyor.Oyunda uzun pasların önemi çok fazla.Ama ortalara kafa vurmakta bir o kadar zor :).
    Kolay çalımlar atabilirsiniz ama size tavsiyem çok fazla atmayın.Çünkü oyuncu bir süre sonra saçmalamaya başlıyor.Forvetler aptalca ofsaytlara takılmıyor.Defans oyuncuların müdahaleleri çok iyi olmuş.Ayrıca kalecileri de iyileştirmişler.Tabi büyük oyuncular bazen öyle goller atıyolar ki kaleciler sadece topu izliyor.Bu da pek çok kumandayı kırma sebeblerimizden biri oluyor :)
    Çok çekişmeli maçlar yapılabilir.Bilgisayarın takım yönetimi ise daha akıllanmış.Evde de tek başınıza zevkli maçlar yapabilirsiniz.
    DEMO muz 19:05 te blogumuzda olacak unutmayın....:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumunuz...